Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Pokud máte nainstalovanou Kasu Offline, rel. 12600, nevyžaduje tento update programu POHODA žádná zvláštní nastavení nebo instalaci Kasy Offline.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12602 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
V agendě Personalistika jsme povolili zadání nepřítomnosti Ošetřovné – uzavření škol. zařízení pro období říjen 2020 – červen 2021. Ošetřovné zadáte svým zaměstnancům, kteří žádají o ošetřování dětí z důvodu uzavření školských zařízení dle nařízení vlády České republiky nebo v souvislosti s mimořádnými opatřeními při epidemii. Zadání tohoto druhu ošetřovného má vliv na správné vykazování vyloučených dob na ELDP. V případě, že již máte vystavené mzdy za měsíc říjen, je nutné je zrušit, zadat tuto nepřítomnost a mzdy vystavit a zaúčtovat znovu.
Na ošetřovné z důvodu uzavření školských zařízení mají nárok i zaměstnanci pracující na dohody konané mimo pracovní poměr, tj. dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti. Pro tyto zaměstnance s druhem nepřítomnosti Ošetřovné – uzavření škol. zařízení je v programu POHODA nově možné vygenerovat podání Přílohy k žádosti o dávku (NEMPRI). Podmínkou pro nárok na ošetřovné je účast na nemocenském pojištění v měsíci vzniku potřeby ošetřování, nebo v předchozích třech kalendářních měsících před jejím vznikem.
Při náhledu tiskové sestavy Soupis sociálního pojištění se již respektuje setřídění zaměstnanců v agendě Mzdy.
V řadách POHODA SQL a E1 se při zálohování dat z prostředí programu nově zobrazí upozornění v případě, že je k databázi účetní jednotky připojen další uživatel, a tak právě vzniklá záloha nemusí být zcela konzistentní. Podrobnější informace se dozvíte v FAQ.
Při exportu uživatelské sestavy do PDF se již vytvoří ISDOC dokument, pokud je v agendě Uživatelské nastavení v sekci ISDOC zatržena volba Vytvářet ISDOC při exportu sestavy do PDF.
Při exportu dat pro dopravce se již přenáší pole Země z dodací adresy.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12601 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Zaktualizovali jsme XSD schéma pro načítání avíza GoPay.
Upravili jsme generování textu do pole Příjemce a Zpráva pro příjemce v příkazu k úhradě.
Jsou-li u prodejky částky zapsané pouze ve formuláři agendy v různých sazbách DPH, zobrazí se již v dialogovém okně Zaúčtování prodejek správná celková částka.
Při exportu dokumentu do formátu ISDOC již dojde ke správnému podepsání elektronickým certifikátem i v případě, že v agendě Uživatelské nastavení není v sekci ISDOC přednastaven podpisový certifikát.
U příspěvkových organizací v agendě Účetnictví/Výkazy pro MF se již ve výkazu PAP po zvolení povelu Načíst data načte Část I (Rozvaha).
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky